Opublikowany w Daily Mail artykuł Davida Rose opisujący brytyjskie badania na temat globalnego ocieplenia i aktywności słonecznej okazał się zawierać błędy interpretacyjne. O sprawie poinformował jeden z naszych czytelników. Brytyjczycy opublikowali już na swoim blogu dementi w tej sprawie.